Difference between revisions of "23008 Engelsk"
From Teknologisk videncenter
(Oprettet af autobot) |
(Oprettet af autobot) |
||
| Line 15: | Line 15: | ||
| målpind10 = Eleven kan anvende IT til kommunikation, informationssøgning, sprogtræning og tekstproduktion. | | målpind10 = Eleven kan anvende IT til kommunikation, informationssøgning, sprogtræning og tekstproduktion. | ||
| målpind11 = Eleven kan genkende og redegøre for forskelle og ligheder imellem egen og andres kultur. | | målpind11 = Eleven kan genkende og redegøre for forskelle og ligheder imellem egen og andres kultur. | ||
| − | | tilknyttet = [[IT-supporterV7|IT-Supporter]] [[DatateknikerV|Datatekniker]] | + | | tilknyttet = [[IT-supporterV7|IT-Supporter]] [[DatateknikerV|Datatekniker]] [[KontroserviceteknikerV7|Kontorservicetekniker]] [[TeleinstallationsteknikerV7|Teleinstallationstekniker]] [[TelesystemteknikerV7|Telesystemtekniker]] |
}} | }} | ||
{{Infobox specialeV7 | {{Infobox specialeV7 | ||
Revision as of 03:41, 10 June 2009
23008 Engelsk
| Fagnummer: | 23008 | |||
| Fagnavn: | Engelsk | |||
| Varighed: | 2,0 uger uge(r) | |||
| Gældende: | 01-07-2008 og fremefter | |||
| Ordning: | Version 7 | |||
| Tilknyttet: | IT-Supporter Datatekniker Kontorservicetekniker Teleinstallationstekniker Telesystemtekniker | |||
Målpinde
| 1: | Eleven kan anvende fremmedsproget hensigtsmæssigt i erhvervsfaglige, samfundsmæssige og almene sammenhænge. | |||||||||||||||||||||||||||
| 2: | Eleven kan anvende et enkelt, men rimeligt sammenhængende sprog i erhvervsfaglige og samfundsmæssige og almene sammenhænge. | |||||||||||||||||||||||||||
| 3: | Eleven kan anvende, hensigtsmæssige tale-, skrive-, lytte- og læsestrategier. | |||||||||||||||||||||||||||
| 4: | Eleven kan anvende såvel verbale som nonverbale strategier. | |||||||||||||||||||||||||||
| 5: | Eleven kan dokumentere forståelse af enkle og mere sammenhængende tekster og kontekster på fremmedsproget. | |||||||||||||||||||||||||||
| 6: | Eleven kan læse og dokumentere forståelse af enkle og mere sammenhængende tekster på fremmedsproget. | |||||||||||||||||||||||||||
| 7: | Eleven kan skrive i et enkelt, men rimeligt sammenhængende sprog om erhvervsfaglige, samfundsmæssige og almene forhold på fremmedsproget. | |||||||||||||||||||||||||||
| 8: | Eleven kan redegøre for og i et enkelt, men rimeligt sammenhængende sprog tale om erhvervsfaglige, samfundsmæssige og almene forhold på fremmedsproget. | |||||||||||||||||||||||||||
| 9: | Eleven kan anvende begyndende sproglig opmærksomhed og viden til formidling i erhvervsfaglige, samfundsmæssige og almene sammenhænge. | |||||||||||||||||||||||||||
| 10: | Eleven kan anvende IT til kommunikation, informationssøgning, sprogtræning og tekstproduktion. | |||||||||||||||||||||||||||
| 11: | Eleven kan genkende og redegøre for forskelle og ligheder imellem egen og andres kultur. | |||||||||||||||||||||||||||